sobota, 8 lipca 2017

#34 Mariusz Wlazły

Hej, już na wstępie przepraszam, za to, że w ostatnim czasie zaniedbałem bloga, ale było to spowodowane brakiem czasu w ostatnim czasie. Postaram się, żeby posty były już publikowane regularnie. Dzisiejszy podpis należy do Mariusza Wlazłego. Jest on członkiem naszej mistrzowskiej, złotej reprezentacji Polski z turnieju mistrzostw świata rozegranych w 2014 roku właśnie w Polsce. Ponadto Mariusz został najlepszym atakującym i MVP całego turnieju. Bez wątpienia znalazłby się na liście najwybitniejszych siatkarzy świata, a dzisiaj możemy powiedzieć, że znajduje się w ścislej elicie polskiego sportu. Nie pamiętam ile dokładnie czekałem na ten autograf. Sposobów na jego zdobycie jest naprawdę wiele, ja jednak pisałem na Evenement Team. Do koperty włożyłem kopertę zwrotną z naklejonym wcześniej znaczkiem. To byłoby już na tyle, do zobaczenia wkrótce.
Pozdrawiam,
Kuba ;)

10 komentarzy: