sobota, 29 lipca 2017

#40 Łukasz Piszczek

Witajcie, dzisiaj zobaczycie podpis Łukasza Piszczka, wielokrotnego reprezentanta naszego kraju w piłce nożnej. Obecnie jest piłkarzem Borussi Dortmund, gdzie gra od roku 2010. Co ciekawe piłkarz ten rozpoczynał swoją sportową karierę jako napastnik, jednak dopiero w Niemczech dostrzeżono jego predyspozycje do gry na pozycji bocznego defensora i była to bardzo dobra decyzja, gdyż Łukasz spisuje się świetnie jako prawy obrońca i piłkarska reprezentacja Polski miałaby niemały problem z doborem takiego świetnego obrońcy. Zdobył Mistrzostwo Polski i Niemiec, Puchar Niemiec, Superpuchar Niemiec oraz był wybierany do drużyny sezonu Bundesligi, został naznaczony najlepszym prawym obrońcą ligi niemieckiej, a także był królem strzelców Mistrzostw Europy do lat 19, kiedy zdobył 4 bramki. Autograf zdobyłem listownie, pisałem na polski adres. Ponadto mam na wymianę kartę z podpisem tego zawodnika. Nie pamiętam ile dokładnie czekałem na list, do koperty załączyłem mniejszą kopertę wraz ze znaczkiem oraz zdjęcia,  które wszystkie  zostały podpisane.
To tyle co miałem Wam do napisania.
Do zobaczenia wkrótce,
Kuba ☺

14 komentarzy: