wtorek, 1 sierpnia 2017

#41 Andreas Wellinger

Cześć!
Dzisiaj na blogu pojawi się podpis niemieckiego skoczka Andreasa Wellingera. W swoim debiucie w Pucharze Świata zajął on wysokie, piąte miejsce. Miało to miejsce na skoczni w Lillehammer. Pierwsze zwycięstwo zaś zdobył w Wiśle w 2014 roku. Później do Niemca zgłaszały się coraz bardziej prestiżowe osiągnięcia. Są  to między innymi Mistrzostwo Świata, czy Mistrzostwo Olimpijskie. Bez wątpienia jest to niesamowity i utalentowany sportowiec. Andi kibicuje ekipie Bayernu Monachium, a jego hobby jest oczywiście piłka nożna. Do Andreasa wysłałem list, w którym załączyłem kupon IRC, kopertę zwrotną oraz zdjęcia, które wszystkie zostały podpisane.  Na odpowiedź czekałem około miesiąca. Ponadto mam zdjęcie z autografem zawodnika, przeznaczone na wymianę.
To wszystko co miałem napisać w tym poście.
Do zobaczenia wkrótce,
Kuba

8 komentarzy: